Bielsko-Biała, Śląskie Darmowe Ogłoszenia


Bielsko-Biała, Śląskie

zmień miasto

Śląskie / Bielsko-Biała / Ogłoszenia Towarzyskie

Ogłoszenia Towarzyskie

 
Wyszukiwanie
 

Darmowe ogłoszenia towarzyskie Pań z twojego miasta i całej Polski, Pani szuka Pana, Pan szuka Pani, Studentka szuka sponsora, Randki ze sponsoringiem i randki bez sponsoringu, tu znajdziesz życiowego partnera, kochanka, romans - Partnera na randkę, na gorący seks, rozkoszną miłość, ogłoszenia matrymonialne Pań za darmo bez sponsorowania. Kilkadziesiąt tysięcy sprawdzonych ogłoszeń z całej Polski.

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Zasponsoruję | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service
Tytuł
Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie (Cała Polska) Zasponsoruję dziewczyne uległą wiek do 25 lat, zgrabna, chętna do tresury. Bondage, głębokie gardło, seks klas...
Pomoc dla ambitnej dziewczyny (Grodków, Nysa, Prudnik, Głuchołazy) Miły, wysoki 32 letni przedsiębiorca z Grodkowa otoczy opieką młodą kobietę. Myślę, że mimo młodego wieku dużo...
Zasponsoruję Dojrzałą (Śląskie i ościenne) Kulturalny,elegancki średniolatek zasponsoruje zadbaną Panią z dużym biustem, powyżej 40-tki.
500zl Meeting (Krakow) I am a 39 year old guy who is seeking a fun and intelligent girl for regular meetings, $ 500 per meeting :) If...
AKTUALNE Szukam atrakcyjnej, szczupłej dziewczyny o naturalnych, długich włosach :) AKTUALNE Szukam atrakcyjnej, szczupłej dziewczyny o naturalnych, długich włosach :) (Warszawa / Cały Kraj) Moja początkowa propozycja to 1000zł za spotkanie, a jeśli przypadniemy sobie do gustu to mozemy pomyśleć o st...
Niemiecki Biznesmen zasponsoruje dziewczynę ze Szczecina lub okolic (Szczecin i okolice) Szukam ładnej, kulturalnej dziewczyny, która zechciałaby umilić mi czas podczas pobytu w Szczecinie oraz w tra...
Fun Girl wanted :) Fun Girl wanted :) (Krakow) Witam, Jestem z Wielkiej Brytanii, który jest w Krakowie regularnie i szuka kogoś, by wyruszyć do barów / klub...
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
Realny Sponsor 33 Lata (Bydgoszcz, Pila, Torun, InowrocŁaw, Poznan) 33 letni przedsiębiorca z okolic. Przystojny, zadbany, "normalny" dyskretny. Szukam jednej, atrakcyj...
Szukam Ciezarna (Szczecin) Witam, poznam fajna dziewczyne w Ciazy ktora ma ochote na mila znajomość, jeśli masz ochote spedzic milo czas ...
Sponsor dla młodej dziewczyny (Poznań) Szukam młodej, ładnej dziewczyny z którą mógłbym nawiązać miły i sympatyczny sex-układ sponsorowany. Możliwe s...
1500 zł za 2-3 h intymności z licealistką z V-go liceum w Krakowie lub prymuską z innego liceum (Kraków) Nieprzeciętny intelekt partnerki - dla właśnie tak obdarzonego - to silny afrodyzjak. Ale też, jako 49-latek,...
6 000zł. za całodniowe spotkanie z przystojnym przedsiębiorcą! (Warszawa) AKTUALNE! (spotkanie w marcu 2015:) Witam...szukam bardzo ładnej i uległej dziewczyny - do 24lat. SZCZUPŁEJ:) ...
Kupię cnotę dziewictwo. 1000 zl. Cala Polska. (Cała Polska.) 37-letni facet, podobno przystojny ;) wykształcony , wyluzowany, delikatny i doświadczony spotka się z dziewcz...
Zasponsoruje miłą,szczupłą i piękną dziewczynę (Rzeszów i okolice 70 km) Jestem w miarę przystojnym, kulturalnym i zadbanym facetem w wieku 36lat Szukam dziewczyny 'normalnej', jeszc...
Szukam uległej, malutkiej - na długo (Kraków) Szukam dziewczyny niskiej, szczupłej, młodej, uległej, niezaradnej, spokojnej. Lubię artystki z zawodu lub zam...
Szukam młodej normalnej dziewczyny , nastolatki (Kraków) Poszukuję młodej dziewczyny , nastolatki z którą będę mógł spędzić miło czas w zamian za pomoc finansową. Chc...
Poznać dziewczynę , inteligentną i atrakcyjną która jest zainteresowana stworzeniem stałego związku Chciałbym poznać dziewczynę ,pannę (nie interesują mnie rozwódki) inteligentną i atrakcyjną która zna swoją wa...
Zasponsoruje mloda nastolatke (Kujawsko-pomorskie i okoliczne) Witam. Poszukuje , młodej , namiętnej , szalonej nastolatki która ma odwagę i ochotę na dyskretna spotkania sp...
Wspomogę Ładną Kobietę (Poznań i okolice) Przystojny, wykształcony, zamożny na co dzień zapracowany szuka odskoczni od codzienności. Oczywiście - intere...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Cześć, Jeśli jesteś młodą i szczupłą dziewczyną i chwilowo potrzebujesz gotówki albo po prostu chcesz sprób...
Wiarygodny i przystojny 33-latek zostanie opiekunem nastolatki/studentki (Warszawa) Jestem atrakcyjnym, inteligentnym i bardzo dobrze sytuowanym mężczyzną mieszkającym w Warszawie. Mam 33 lata a...
Poznam sympatyczną przyjaciółkę.... (Cały kraj) Poznam sympatyczną przyjaciółkę zainteresowaną dłuższą,sponsorowaną znajomością...satysfakcjonującą dla dwóch ...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę (Nowy Targ, Zakopane, Kraków) Zasponsoruję młodą 18-25 atrakcyjną dziewczynę. Jestem 34 latkiem, w bardzo dobrej sytuacji finansowej. J...
Poznam 2 przyjaciólki.... (Caly kraj) Poznam 2 sympatyczne przyjaciólki zainteresowane sponsorowanymi spotkaniami w trójkę....Ja 38/181/90, normalny...
Zasponsoruję dziewczynę Zasponsoruję dziewczynę (Kraków, Katowice, Tarnów, Rzeszów) Zasponsoruję sympatyczną dziewczynę. Interesuje mnie stały układ z nastolatką lub starszą: mile spędzony czas ...
Szukam Uległej kobiety która będę mógł zdominować!!! (KrakÓw) Witam Szukam uległej i posłusznej kobiety potrafiącej spełnić moje fantazje i zachcianki.Cena ok 1000zł za ...
Szukam dziewczyny z Poznania (Poznan) 31 Latek Chętnie pozna inteligentną dziewczynę, najchętniej studentkę,ale nie jest to warunek ,w celu dłuższej...
Poszukuję Pani chętnej na fetysz stóp (ja 23 lata, PŁACĘ) Wciąż AKTUALNE!!! (Wrocław) OGŁOSZENIE AKTUALNE Witam, mam 23 lata na imię Marcin i mam ochotę na lekką formę bdsm a konkretnie fetysz s...
Poznam kobietę do stałej znajomości z wysokim sponsoringiem (Cała Polska) Lubisz jeśli to mężczyzna dominuje? Lubisz czuć jego władzę? Chcesz się przekonać jak to jest być bezbronną i ...
AKTUALNE: Weekend w Amsterdamie z przystojnym biznesmenem: 2000zł + Przelot i Hotel AKTUALNE: Weekend w Amsterdamie z przystojnym biznesmenem: 2000zł + Przelot i Hotel (Warszawa / Inne Regiony Polski) Szukam naturalnej, szczupłej dziewczyny na poziomie do niezobowiązującego, dyskretnego układu, lub jednorazowe...
Zrób mi obiad a może coś więcej... (Wrocław) Wynagrodzę dziewczynę która odwiedzi mnie codziennie około południa ugotować i zjeść ze mną obiad, dotrzymać m...
600-800 zl za Dyskretne spotkanie tylko sex oralny (Słupsk i okolice) Poszukuję ładnej Szczupłej Nastolatki chcącej w szybki i przyjemny sposób dorobić, tylko na sex oralny w zamia...
Sponsor z klasą dla miłej dziewczyny (Warszawa) Szukam dyskretnej młodej dziewczyny w celu spotkań sponsorowanych. Mam 32 lata, niezależny finansowo, kultura...
Sponsor dla dziewczyny (Poznań) Szukam dziewczyny na którą mógłbym wydać sporo pieniędzy. Mozliwa zabawa i spotkanie jednorazowe lub systematy...
Zasponsoruje ładna brunetkę.staly układ.3000zl za spotkanie. (Dolnośląskie ) Tak jak w tytule.zasponsoruje ładna brunetkę w stałym układzie 3000 zł za spotkanie.tylko oferty ze zdjęciem !...
Realny StaŁy Sponsor!!! Realny StaŁy Sponsor!!! (Warszawa/caŁa Polska) Witaj jeżeli interesuje cię realna stała relacja napisz proszę, poszukuje jednej stałej kobiety do miłych spot...
Hojny sponsor szuka (Wroclaw i okolice) Czesc Jestem przystojnym milym 36-latkiem i szukam znajomosci sponsorowanej z mloda atrakcyjna nastolatka któ...
Dla młodych ambitnych, fajnych dziewczyn :) Dla młodych ambitnych, fajnych dziewczyn :) (Śląsk, Katowice) Witam, O mnie: Jestem Przemek, mam 26 lat, 177cm wzrostu, niebieskie oczy, blondyn, wysportowany, wykszt...
Zasponsoruje za seks!! (Jedrzejow, Kielce Miechow Zawiercie Wloszczowa) Czesc. Z checia zasponsoruje dziewczyne w zamian za seks z okolic Jedrzejowa Wloszczowy Kielc i Miechowa. Jes...
Szukam konkretnego sponsora dla konkretnej kobiety Szukam konkretnego sponsora dla konkretnej kobiety (Warszawa) Witam, mam 24 lata, 170cm,55kg. Jestem kobietą inteligentną, na poziomie, zdecydowanie nie dla każdego, choć z...
Kobieta w ciąży (Krakow, Katowice, Małopolska, Śląsk) Wesprę finansowo zadbaną kobiete w ciąży - spotkanie jednorazowe lub stały układ. Gwarantuje dyskrecję i ocz...
Zasponsoruje atrakcyjną przyjaciółkę 22l-39l (Cały kraj) Przedsiębiorca,normalny,przystojny,wysportowany 38l/181wz/92kg...zasponsoruje sympatyczną przyjaciółkę zainter...
Zasponsruję ładną miłą dyskretną (Rzeszów) Cześć... Jeśli szukasz sponsora na stały układ lub masz cwilowe trudności finansowe a potrzebujesz pomocy i ...
Zasponsoruję młodą dziewczynę (Krosno Jasło Sanok Brzozów) Poszukuję młodej ładnej dziewczyny w celu spotkań sponsorowanych. Jestem 34 letnim brunetem Spotkania jednor...
Poniedzialek, 02 Luty, 2015
Spnsor 29l - Szukam nastolatki do stalego lub jednorazowego układu - 1000zł/spotkanie (Gliwice, Zabrze, Bytom, Bielsko-Biała, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam, chetnie sie spotkam z nastolatką, w grę wchodzi również stały układ sponsorowany. Odnośnie stalego wyn...
Niedziela, 25 Styczen, 2015
Szukam sponsora ( bielsko biala)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora potrzebuje wsparcia finansowego milego towarzystwa rozmowy wspulnych chwil relaksu we dwoje w tajemnicy prze...
Piatek, 23 Styczen, 2015
22latka pozna Pana Sponsora. (Bielsko-Biała, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam! Swoje ogłoszenie kieruję wyłącznie do inteligentnych, zadbanych i kulturalnych mężczyzn z klasą, więc j...
Czwartek, 22 Styczen, 2015
Szukam młodej dziewczyny która chętnie zasponsoruje (Bielsko biala kraków)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Szukam młodej dziewczyny z którą mogę spędzać miło czas i nie chodzi mi koniecznie tylko o sex ;-) Mam 34 lat...
Seks i sponsoring (Bielsko-biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Bardzo chetnie spotkam sie z mezczyzna ktory miałby ochote pobawic sie im sexi cialkiem.
Czwartek, 01 Styczen, 2015
Poznam Dziewczynę potrzebującą pomocy finansowej. (Bielsko,Cieszyn,Oświęcim, Kęty)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam, Pozna Dziewczynę potrzebującą pomocy finansowej w zamian za stworzenie układu czysto towarzyskiego z ...
Wtorek, 30 Grudzien, 2014
Dziewczyny szukaja  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukamy panado 35l ktory nas zasponsoruje, jestesmy 2 mlode (20l ) kobiety , oferujemy lodzika w samochodzie. ...
Czwartek, 18 Grudzien, 2014
Niebanalna,ładna,dojrzała szuka sponsora (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, jestem miłą,ciepłą,ładną ,dyskretną 49-latką ,średniej budowy ciała,biust 4,kasztanowe włosy do ramion...
Sobota, 13 Grudzien, 2014
Szukam stałego sponsora (Bielsko-biała,okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam stałego sponsora w zamian za pieszczoty i tylko; ja mam 18 lat, jestem sztynką o długich włosach brązow...
Czwartek, 11 Grudzien, 2014
Szukamy sponsora na loda (Kety )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora 2 studentki szukają na dziś pana chętnego na loda. Spotkanie dziś o 18,19 albo 20. Możesz nas dotykać od pasa ...
Dwie mlode 20latki szukaja sponsora. (Bielsko-biala)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Dwie mlode studentki pilnie potrzebuja pomocy finansowej. Oferujemy seks oralny w samochodze. Bez zbednych pyt...
Zmysłowa 23poszukuje pomocy finansowej (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witaj nieznajomy.Jesli cenisz w kobiecie nie tylko walory zewnetrzne(ktorych uwazam mnie nie brakuje) ale rown...
Sroda, 10 Grudzien, 2014
Zadbana dziewczyna szuka jednego sponsora (Bielko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Ogłoszenie kierowane tylko do kulturalnych Panów. Zadbana, wykształcona, ładna dziewczyna, lat 26, wzrost 172 ...
Poniedzialek, 08 Grudzien, 2014
Przystojny (Bielsko)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora 29 lat,chłopak o nietuzinkowej urodzie,szczupły,wysoki,zadbany,Chojnie obdarzony,szuka sponsora do stałego ukł...
Czwartek, 04 Grudzien, 2014
Zasponsoruję młodą szczupłą dziewczynę. (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zasponsoruję młodziutką, ładną i szczupłą dziewczynę. Chętnie stały sponsoring - kilka spotkań w miesiącu, cho...
Sroda, 03 Grudzien, 2014
Młoda 18stka poszukuje sponsora (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. mam 18 lat 162 wzrostu 64 kg czerwone ciemne włosy niebieskie oczy. biuścik 4 .bardzo potrzebuje kasy. ...
Wtorek, 02 Grudzien, 2014
Poznam ciekawego mezczyzne do lat 30:) (Bielsko,okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Hej, mam 21 lat, jestem wysoka brunetka. chetnie poznam mezczyzne bez zadnych zobowiazan wobec osoby trzeciej,...
Poniedzialek, 01 Grudzien, 2014
Szukam fajnego faceta po 40 rokiem życia ... (Bielsko- biała, Skoczów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Mam 38 lat i szukam fajnego faceta po 45 rokiem życia na dyskretne spotykania się i spędzanie miło czasu.
Wtorek, 25 Listopad, 2014
Sponsor dla młodej zgrabnej atrakcyjnej dziewczyny stały 30 lat (Bielsko Czechowice Cieszyn Jastrzębie Żory Skoczów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zasponsoruję młodą uczennicę studentkę zgrabną kulturalną dziewczyne z Sląska więcej na meila pozdrawiam pros...
Poniedzialek, 24 Listopad, 2014
Szukam mężczycny do spotkań sponsorowanych Szukam mężczycny do spotkań sponsorowanych  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jak napisałam wyżej, szukam mężczyzny do układu sponsorowanego, jestem ładną 19-latką. Ciemne włosy, trochę p...
Wikunia (Bielsko Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, poszukuje pana który mnie zasponsoruje
Młoda 18stka szuka sponsora (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. poszukuje sponsora brunetka 18 lat niebieskie oczy brązowe włosy 162 cm wzrostu 64 kg biuścik 4 . jeste...
Młoda18stka szuka sponsora! (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. mam 18 lat. brunetka niebieskie oczy 165 wzrostu 64 kg biuscik 4 .
Niedziela, 23 Listopad, 2014
Seksowne ciałko (Bielsko-Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Młoda ładna brunetka o świetnym ciele pozna hojnego Pana do spotkań sponsorowanych. Lubię seks i myślę, że będ...
Sobota, 15 Listopad, 2014
Szukam Pana na kilka spotkań lub stały układ (Bielsko Biała)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora CzeŚĆ Mam 21lat I Chetnie Poznam MezczyznĘ Do UkŁadu Sponsorowanego. UkŁad Musi OpieraĆ SiĘ Na Wzajemnym Szacu...
Poniedzialek, 10 Listopad, 2014
Szukam dziewczyny do układu sponsorskiego (Bielsko-Biała i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam. Szukam młodej dziewczyny z Bielska-Białej i okolic do stałego, dyskretnego, delikatnego układu sponsor...
Sobota, 08 Listopad, 2014
Szukam sponsora (śląsk,)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Cześć Szukam fajnego faceta między 40 a 50 rokiem życia , do wspólnych spotkań. Jestem zgrabną sensowną blon...
Poniedzialek, 03 Listopad, 2014
Układ sponsorowany (Bielsko Biała )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam mam 27 lat jestem osobą optymistycznie nastawiona do życia i ludzi mam wiele zainteresowań i pasji np mu...
Piatek, 24 Pazdziernik, 2014
Urocza Czarnulka !!! (Slask,malopolska )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szybkie spotkania sponsorowane:)patrząc na moje zabigane życie tylko take wchodzą w grę.Jeśli masz ochotę spęd...
Sobota, 11 Pazdziernik, 2014
Zasponsoruję młodą dziewczynę (Bielsko/Biała i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Starszy zadbany pan szuka młodej dziewczyny w wieku od 17 do 28 lat do stałego układu, która chce znaleźć stał...
Wtorek, 26 Sierpien, 2014
Zasponsoruję szczupłą dziewczynę 3000zł (Bielsko-Biała )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zasponsoruję szczupłą dziewczynę 17 -22 lata kwotą 3000 zl miesięcznie. Mam 33 lata, jestem wysokim, szczupłym...
Sobota, 09 Sierpien, 2014
Idealne ciałko Idealne ciałko (Bielsko, Cieszyn, Wisła)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. Jestem atrakcyjną, 23 letnią długowłosą brunetką. 160 cm, 54 kg, biust D i ciało, o którym śnią faceci...
Piatek, 08 Sierpien, 2014
Szukam kulturalnego pana do miłych spotkan Szukam kulturalnego pana do miłych spotkan  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, jestem młoda kobietką, szukam kulturalnego pana do miłych spotkan towarzyskich, sponsorowane ;) W gr...
Poniedzialek, 21 Lipiec, 2014
Singiel przed trzydziestką, dłuższa relacja z sowitym wsparciem (Śląsk, Bielsko, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Poszukuję bardzo atrakcyjnej dziewczyny o szerokich horyzontach w wieku do 28 lat. Kwestia finansowa jest do u...
Wtorek, 08 Lipiec, 2014
Znudzona licealistka szuka wrażeń i sponsora. (Bielsko-Biała, Tychy, Pszczyna i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, Znudzona ostatnim brakiem życia seksualnego jestem zdecydowana na jakieś szybkie spotkanie. Uczęszczam...
Atrakcyjna30 (Bielsko biala)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam.szukam przyjaciela ktory wesprze mnie finansowo.nie szukam mechanicznego sexu lecz znajomosci opartej na...
Sobota, 05 Lipiec, 2014
Inteligentna brunetka pozna realnego Pana Sponsora (Bielsko-Biała, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Młoda (21 lat), bardzo atrakcyjna studentka (brunetka) szuka namiętnego kochanka do wspólnych poszukiwań rozko...
Czwartek, 03 Lipiec, 2014
Szybkie spotkanie z licealistką - Śląsk. (Bielsko-Biała, Tychy, Katowice, Pszczyna i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, Znudzona ostatnim brakiem życia seksualnego jestem zdecydowana na jakieś szybkie spotkanie sponsorowan...
Niedziela, 29 Czerwiec, 2014
Stały intrygujący układ (Bielsko-Biała, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Atrakcyjna, zadbana, zgrabna brunetka 22 lata. Pozna sympatycznego, zadbanego i intrygującego Pana do stałego ...
Zakręcona dziewczyna (kochanka) Zakręcona dziewczyna (kochanka)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Zwykla, fajna, zakręcona dziewczyna, raczej naturalna, bo nie lubie miec na sobie dużej ilości pudru. A po dru...